Recent content by BinkyLouie

Help Support RabbitsOnline:

  1. BinkyLouie

    Is it normal for rabbits to poop at certain times?

    Nice 👍🏽 That’s good to hear.
  2. BinkyLouie

    Is it normal for rabbits to poop at certain times?

    Hey guys, so I have a rabbit named louie. He’s 5 months two weeks. As long as I can remember he’s always pooped all day but since he’s gotten older his pooping times have changed. Now he tends to poop only around 4PM and thought the rest of the day. Is this normal? It just tends to worry me and...
  3. BinkyLouie

    Rabbit ate gum.

    I guess we both know now 🤣 look at him eating his greens 🥬
  4. BinkyLouie

    Rabbit ate gum.

    Hey guys, louie hasn’t pooped since I posted this and I’m not sure if I should be worried now.. I gave him some apple since I think I saw here on a thread that Apple can help rabbits poop. Aside from this he’s eating and drinking fine? He’s been eating hay all day. Edit: He pooped! Nice normal...
  5. BinkyLouie

    Rabbit ate gum.

    Giving me the snuggles as of right now lol
  6. BinkyLouie

    Rabbit ate gum.

    Haha! I hope not he seems normal for now. Curious lil bugger
  7. BinkyLouie

    Rabbit ate gum.

    Thank you.
  8. BinkyLouie

    Rabbit ate gum.

    Look at that! He’s up on the chair AGAIN!?
  9. BinkyLouie

    Rabbit ate gum.

    Lmao right! I know it’s been only a few minutes from the time he ate it but he seems fine and he directly went to his poo station/hay station and he just ate a bit. He’s just laying down now licking his paws. Yeah, I have a vet I can definitely go to. Just it’s like maybe half an hour away or...
  10. BinkyLouie

    Rabbit ate gum.

    I don’t think you should comment at all if you’re not gonna say anything regarding my question.
  11. BinkyLouie

    Rabbit ate gum.

    Hey guys, so I was sitting on the couch and I hear that my rabbit is biting down on something and I go check and he’s on top of the kitchen chairs under the dining table and he’s picking at a old piece of gum that was put under the table. He ate some of it but I’m not sure how big the gum was...
  12. BinkyLouie

    Can a rabbit pass cat food if they eat hay and drink water?

    Thank you. He’s fine now.
  13. BinkyLouie

    How can I help my rabbit withstand hot weather?

    Unfortunately I do not have an AC.
  14. BinkyLouie

    My rabbit loves the ferns we have outside our door. Is this okay?

    Haha wow. That’s funny and cute. This is the plant he goes after lmao
  15. BinkyLouie

    How can I help my rabbit withstand hot weather?

    Yeah that’s why I take him outside.. it’s too hot inside. I wouldn’t take him out if there was no shade. I make sure I provide him water(cool) so that he can be refreshed. The air hits him and it’s cool outside so that’s why I see it better to take him outside than keep him inside. There’s no...
Top